Cart

İptal ve İade Prosedürü

  • İptal talebinizi iletmek için siparis@teknosize.com.tr adresine e-mail gönderebilirsiniz veya 0332 322 0 322 müşteri hizmetlerimizi arayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz.

Aldığım Ürünü Nasıl İade Edebilirim?

  • İade işlemlerinin gerçekleşmesi için öncelikli olarak fatura alt kısmında bulunan iade bölümünün doldurması gerekmektedir. Bu bölüm doldurulmadan yapılacak iade talepleri kabul edilmez.
  • İade edilecek ürünü orijinal ambalajında ve kutu içeriği eksiksiz şekilde fatura ile birlikte Yurtiçi Kargo ile gönderici ödemeli olarak iade notu ile Sancak Mahallesi Veysel Karani Caddesi no:6/B71 Selçuklu/Konya adresine Teknosize Toptan Satış Bölümü dikkatine gönderebilirsiniz.

İade Süresi Nedir?

  • İade hakkından faydalanabilmeniz için; satın alınan ürünü kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim tarihinden itibaren herhangi bir gerekçe göstermeden ve cezai şart ödemeden ürünün tesliminden itibaren 14 (ondört) günlük süre içinde iade edebilirsiniz.
  • Kredi kartına yapılan iadelerin kredi kart hesaplarına yansıma süresi ilgili bankanın tasarrufundadır.
  • Alışveriş kredi kartıyla ve taksitli olarak yapılmışsa, ürünü kaç taksit ile aldıysanız, banka geri ödemesini taksitle yapmaktadır.
  • İadeler dönem içi işlemlerde gözükmez, bu nedenle hesap ekstrenizde görebilirsiniz.

Hangi Ürünlerde İade Kabul Edilmez?

  • Özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda cayma hakkı kullanılamaz.
  • Kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler (kulaklıklar v.s.), tek kullanımlık ve buna benzer ürünler arızalı/ ayıplı olması halleri dışında niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler arasında bulunmaktadır.

Zarar Görmüş Ürünlerde İşleyiş Nasıl Oluyor?

  • Biz ürünlerin en uygun şekilde size ulaşması için düzgün bir şekilde paketleyip ya da poşetleyip kargoya veriyoruz. Kargo şirketinden kaynaklanan sorunlarda; zarar görmüş paketler teslim alınmayarak teslimatçı firmaya tutanak tutturulmalıdır.
  • Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır. Ancak paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.
  • Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda bize bildirilmelidir. En kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesini sağlayacağız.

Anasayfa

Kategoriler

Sepetim

Siparişlerim